درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 5.4 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 5.4 وجود دارد

درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 5.4Existe درمانی برای PKD با کراتینین 5.4 وجود دارد؟ به نظر می رسد که decortication و پاراسنتز هستند دو رایج ترین راه برای درمان کیست، اما مناسب برای بیمار PKD نیست.

چرا ما decortication و پاراسنتز بیمار PKD توصیه نمی؟

به عنوان کیست در خارج از decortication کلیه و پاراسنتز رشد به نظر می رسد آسان به eliminarlos.Pero شکی نیست که این نوع درمان می تواند آسیب کلیوی خود را ایجاد کند. همچنین عفونت می توان به راحتی producir.Los کیست های کوچک رشد سریع تر از اطراف کاهش فشار.

به عنوان کیست در داخل کلیه، decortication و پاراسنتز رشد توصیه نمی شود، چرا که ما نمی توانیم اطمینان حاصل کنیم که می توانید کیست internos.Si عملیات با شکست مواجه تعدیل، ما می توانیم میزان خسارت آن را به ارمغان می آورد انتظار نیست کلیه ها.

اگر کیست های متعدد در کلیه رشد وجود دارد، بدون توجه به این کیست ها داخلی یا خارجی هستند، ما decortication و پاراسنتز توصیه نیست.

آیا درمانی برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.4 وجود دارد؟

شما می دانید بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 5.4 در حال حاضر در نارسایی کلیه کاهش یافته است اگر آنها می توانند درمان مناسب در این زمان می کنید، بیماری تمایل خود را می رود از بد به بدتر خواهد شد و در ماه مه اورمی پس از آن، دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی می تواند به اندازه کیست را کاهش دهد و مانع رشد آنها را در راه natural.Es می گویند، PKD را می توان بدون آسیب بیشتر موفق کلیه ها.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: